دوربین 360 درجه هایک ویژن چیست ؟ + معرفی 3 دوربین برتر PTZ هایک ویژن

فهرست مطالب

هایک ویژن، ارائه دهنده پیشرو محصولات امنیتی، انواع دوربین 360 درجه هایک ویژن را معمولاً تحت سری PanoVu ارائه می‌دهد. این دوربین‌ها برای پوشش وسیع طراحی شده‌اند و برای نظارت بر فضاهای داخلی و خارجی وسیع مانند لابی‌ها، اتاق‌های بزرگ، میدان‌ها و پارک‌های تجاری مناسب هستند.

دوربین 360 درجه هایک ویژن فیلمبرداری پانوراما را با یک واحد دوربین فراهم می‌کند که معمولاً برای این نوع فیلمبرداری به چندین دوربین مداربسته عادی نیاز است. این بدان معنی است که شما می‌توانید یک نمای پانورامای 180 درجه یا 360 درجه پیوسته و کامل از یک دوربین داشته باشید.

معرفی کلی دوربین 360 درجه هایک ویژن

برخی از این دوربین ها همچنین دارای یک لنز PTZ (Pan-Tilt-Zoom) یکپارچه هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا روی جزئیات زوم کنند. دوربین‌های PanoVu هایک‌ویژن تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌کنند، برخی از مدل‌ها دارای فناوری وضوح تا 8K هستند که تجربه بصری واضح و دقیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

قابلیت تصویربرداری با وضوح بالا باعث می‌شود دوربین 360 درجه هایک ویژن به ویژه در موقعیت‌های نظارتی که جزئیات و وضوح در آن از اهمیت بالایی برخوردار است، موثر باشد.

خصوصیات دوربین 360 درجه هایک ویژن

این دوربین‌ها همچنین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که به ارائه راهکارهای امنیتی کمک می کند. آنها انواع مختلفی از عملکردهای یادگیری عمیق در حالت پانوراما دارند، از جمله فیلمبرداری حرارتی، شمارش افراد و پشتیبانی از نرم افزارهای شخص ثالث از طریق پلت فرم باز تعبیه شده هایک ویژن (HEOP).

از نظر هزینه، دوربین های PanoVu برای به حداقل رساندن هزینه ها و ارائه راحتی طولانی مدت طراحی شده‌اند. هر واحد دوربین مزایای دوربین‌های متعدد را ادغام کرده و در این فرآیند باعث صرفه جویی در بودجه می‌شوند. علاوه بر این، دارای یک کابل مخصوص هستند که هزینه‌های نصب و زمان استقرار را کاهش می‌دهند. هایک ویژن همچنین یک شبکه خدمات پس از فروش جهانی و گارانتی برای برخی از محصولات پریمیوم خود ارائه داده که به کارایی این دوربین‌ها می‌افزاید.

معرفی 3 دوربین 360 درجه هایک ویژن

در ادامه به سراغ معرفی مدل‌های خاصی از دوربین 360 درجه هایک ویژن می‌رویم؛ سه ​​دوربین هایک ویژن وجود دارد که عملکرد خوبی داشته و بازخوردهای مثبتی دریافت کرده‌اند:

هایک ویژن DS-2DE3304W-DE

دوربین DS-2DE3304W-DE هایک ویژن برای نظارت در فضای باز مناسب است. وضوح 3 مگاپیکسلی دارد و دارای ویژگی هایی مانند زوم اپتیکال 3 برابر، اسکن پیشرونده، فناوری دامنه دینامیکی گسترده دیجیتال (DWDR) و گزینه‌های PTZ است. علاوه بر این، عملکردهای پیشرفته ای از جمله تشخیص نفوذ، لغو اکو، تشخیص عبور از خط و تشخیص حرکت را ارائه می دهد. همچنین از زوم اپتیکال 4X، DWDR، PoE(802.3af)، RS485 و plug & play پشتیبانی می‌کند.

این دوربین همچنین از کارت Micro SD/SDHC/SDXC تا 128 گیگابایت برای ضبط فیلم‌ها پشتیبانی می‌کند.

هایک ویژن DS-2CD2145FWD-I

این مدل از سری Value Pro است. دارای فناوری‌های WDR و Dark Fighter برای فیلم‌برداری با وضوح بالا حتی در شرایط کم نور است. این دوربین از وضوح 4 مگاپیکسلی پشتیبانی کرده و از فناوری فشرده سازی H.265+ برای به حداقل رساندن نیازهای ذخیره سازی استفاده می‌کند. همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است و ضد خرابکاری است و آن را برای محیط های ناهموار در فضای باز مناسب می‌کند.

هایک ویژن DS-2CD2443G0-IW

این مدل برای سیستم های نظارتی خانگی یا دفاتر/کسب و کارهای کوچک طراحی شده است. این دستگاه شامل یک سنسور مادون قرمز غیرفعال برای تشخیص بدن انسان بوده و از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. همچنین وضوح 4 مگاپیکسلی را ارائه داده و از فناوری‌های فشرده سازی و WDR برای تصویربرداری واضح با حداقل نیاز به ذخیره سازی استفاده می‌کند.

دوربین 360 درجه هایک ویژن از چه قطعاتی تشکیل شده است ؟

یک دوربین 360 درجه هایک ویژن مانند دوربین‌های سری PanoVu، از چندین بخش کلیدی تشکیل شده است:

لنزهای دوربین دوربین 360 درجه هایک ویژن :

این قطعه در واقع چشم دوربین است. یک دوربین 360 درجه از چندین لنز برای ثبت یک نمای کامل از منطقه استفاده می‌کند. تعداد لنزها بسته به مدل  می‌تواند متفاوت باشد. برخی از مدل‌ها تصویر پانورامای 180 درجه یا 360 درجه یکپارچه را ارائه می‌دهند.

حسگرهای تصویر:

هر لنز با یک حسگر تصویر مرتبط است که نور را گرفته و آن را به سیگنال الکترونیکی تبدیل می‌کند. حسگر تصویر اساساً چیزی است که داده‌های تصویر را ضبط می‌کند.

بدنه دوربین:

این واحد اصلی است که لنزها و سنسورها را در خود جای می‌دهد.

پردازشگر:

این قطعه «مغز» دوربین است. سیگنال‌های تصویر را پردازش می‌کند، تصاویر را به هم می‌چسباند تا نمای 360 درجه کامل ایجاد کرده و عملکردهای دیگری مانند زوم دیجیتال و کنترل‌های پان/تیلت/زوم (PTZ) را کنترل می‌کند.

ذخیره سازی داده‌ها:

برخی از دوربین‌ها دارای فضای ذخیره سازی داخلی هستند، مانند درگاهی برای کارت Micro SD که می‌تواند فیلم‌های ضبط شده را در آن ذخیره کند.

رابط شبکه:

این امکان را به دوربین می‌دهد تا برای انتقال داده های ضبط شده به شبکه متصل شود. این می‌تواند یک رابط سیمی مانند اترنت (کانکتور RJ45) یا بی سیم مانند Wi-Fi باشد.

نرم افزار:

دوربین همچنین شامل نرم افزارهایی برای عملکردهای مختلف، مانند مدیریت تنظیمات دوربین، پردازش تصاویر و انجام هرگونه ویژگی پیشرفته‌ای است که دوربین ممکن است ارائه دهد؛ مانند شمارش افراد یا نقشه برداری حرارتی.

منبع تغذیه:

دوربین برای عملکرد به برق نیاز دارد. این می تواند از منبع تغذیه اختصاصی باشد، یا در بسیاری از موارد، دوربین می تواند برق را از طریق اترنت (PoE) دریافت کند، که به آن امکان می دهد برق و اتصال شبکه را از طریق همان کابل دریافت کند.

سخت افزار نصب:

این مورد شامل هر براکت یا سایر سخت افزارهای مورد نیاز برای نصب دوربین در محل کار آن است.

محفظه:

بسته به مدل و کاربرد مورد نظر، دوربین ممکن است دارای یک محفظه برای محافظت از آن در برابر محیط باشد. برای محافظت از دوربین در برابر آسیب، ممکن است ضد آب و یا ضد خرابکاری باشد.

خرید دوربین 360 درجه هایک ویژن

برای خرید دوربین 360 درجه هایک ویژن می‌توانید از طریق سایت Hikvision-cctv.com و شماره تلفن 02154871200 اقدام نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی درباره خرید دوربین 360 درجه هایک ویژن یا هر موضوع دیگری در رابطه با دوربین مداربسته داشتید، کارشناسان فروش ما می‌توانند به شما در امر مشاوره خرید و فروش دوربین مداربسته کمک نمایند.

جمع بندی

در این مقاله سعی ما بر این بود که شما را با تمام ابعاد دوربین 360 درجه آشنا نماییم. همچنین 3 مدل برتر در این زمینه را معرفی و بررسی کردیم تا هنگام خرید اطلاعات کافی داشته باشید. اگر شما هم یک شرکت یا ویلای بزرگ دارید و نیاز به دوربین مداربسته دارید، دوربین 360 درجه یا همان PTZ مناسب شماست.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من