انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P

فهرست مطالب

انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P یکی دیگر از روش‌هایی است که به کمک آن می‌توان تصاویر دریافت‌شده از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن را بر روی دستگاه‌های هوشمند نظیر گوشی یا تبلت مشاهده کرد. اگر مقالات قبلی را مشاهده کرده باشید، 2 روش دیگر نیز به منظور انتقال تصویر هایک ویژن معرفی کرده بودیم که شامل انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect و انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500 می‌شوند. در این مقاله ما قصد داریم یکی دیگر از شیوه‌های انتقال تصویر یعنی روش P2P را بررسی کنیم. در صورتیکه در هریک از این روش‌ها نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ما  تماس حاصل نمایید.

نحوه انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P

در دوربین هایک ویژن انتقال تصویر به معنای امکان مشاهده تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته روی دستگاه‌های هوشمند نظیر تبلت یا موبایل است. برای آنکه بتوانید این تصاویر را مشاهده کنید، می‌توانید از روش P2P استفاده کنید. برای این کار نیاز است تا مراحل آنلاین کردن دستگاه و همچنین نصب اپلیکیشن را به دقت انجام دهید. پیش از آنکه به بررسی روش‌ها و مراحل انتقال تصویر P2P بپردازیم بهتر است در مورد انتقال تصویر، اهمیت و مزایای آن صحبت کنیم. قطعا اطلاع از چنین مواردی می‌تواند برای آن دسته از افرادی که تجربه کافی در این حوزه ندارند، حائز اهمیت باشد.

منظور از انتفال تصویر چیست و چه اهمیتی دارد؟

همان‌طور که می‌دانید دوربین‌های مداربسته وظیفه دارند تا با دریافت تصاویر، امنیت را در محیط‌های مختلف برقرار کنند. در برخی موارد این دستگاه‌ها نیاز به حضور اشخاص به صورت دائمی را دارند تا در صورت بروز مشکل، بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند. خبر خوب این است که بسیاری از دوربین‌های مداربسته جدید، از قابلیت انتقال تصویر به روش‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. در چنین حالتی، نیازی نیست تا اشخاص، فرایند مانیتورینگ را به صورت حضوری انجام دهند. شما با فراگیری یکی از روش‌هایی که در مورد انتقال تصویر هایک ویژن با شما به اشتراک گذاشتیم، به راحتی می‌توانید تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را روی تبلت یا گوشی هوشمند خود مشاهده کنید و در صورت لزوم، اقدامات لازم را انجام دهید.

از آنجایی که انتقال تصویر می‌تواند برای بسیاری از افراد حائز اهمیت باشد بنابراین در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، اطلاعات لازم در مورد انتقال تصویر را دریافت کنید. در صورت تمایل، شما می‌توانید پس از انتخاب مدل دوربین مورد نظر خود، با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مرحله اول: آنلاین کردن دستگاه

به منظور آنکه بتوانید تصاویر را به روش P2P منتقل کنید در ابتدا باید مودم یا سوئیچ شبکه متصل به اینترنت را از طریق کابل شبکه به پورت LAN دستگاه رکوردر خود متصل نمایید. حال باید دستگاه را روشن کنید و وارد منوی اصلی آن شوید. از این قسمت گزینه Configuration را انتخاب کنید. حال گزینه Network را انتخاب کرده و وارد زبانه Platform Access شوید.

انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P

انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P – مرحله اول

چک باکس Enable را فعال کنید. لازم به ذکر است که آدرس  dev.hik-connect.com حتما در بخش Server Address وارد شده باشد. اگر اینطور نبود، تیک گزینه Custom را زده و این آدرس را وارد کنید.

پس از فعال کردن باکس Enable، در صفحه باز شده لازم است تا یک رمز دلخواه، حداقل 6 کاراکتر، را وارد نمایید.

انتفال تصویر P2P

بهتر است رمز انتخابی شما بیش از 6 کاراکتر داشته باشد.

در انتها، برای اعمال این تغییرات، روی Apply کلیک کنید. پس از این مراحل، وضعیت دستگاه باید در حالت online قرار گیرد.

مرحله دوم: نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند

در این مرحله نیاز است تا یکی از اپلیکیشن‌های انتقال تصویر نظیر iVMS-4500 ، EZVIZ  و یا  Hik-Connectرا روی گوشی هوشمندتان نصب نمایید. در این روش، ما iVMS-4500 را انتخاب کردیم. ابتدا برنامه را باز کنید و پس از انتخاب Iran، گزینه Enter را لمس کنید.

در صفحه بازشده، از بخش بالا سمت چپ، منو را لمس کنید و حال Hik-Connect را انتخاب کنید. در این صفحه، چنانچه از قبل دارای یک حساب کاربری هستید باید مشخصات خود را واد نمایید. چنانچه یک حساب کاربری ندارید، گزینه Register را لمس کرده و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده، اقدام به ثبت نام کنید. لازم به ذکر است برای وارد کردن شماره موبایل باید از قالب زیر استفاده کنید:

+989123456789

انتقال تصویر هایک ویژن

انتقال تصویر هایک ویژن – مرحله دوم

پس از تکمیل این بخش و لمس گزینه Get Verification Code، یک کد دریافت خواهید کرد که باید آن را در قسمت Verification Code وارد کنید. سپس Next را لمس کنید. در قسمت بعدی باید یک رمز که متشکل از اعداد و حروف و طول آن 6 تا 16 کاراکتر است را انتخاب کنید. در نهایت برای آنکه وارد حساب کاربری خود شوید گزینه Finish را لمس کنید.

انتقال تصویر p2p هایک ویژن

رمز 6 تا 16 کاراکتری متشکل از عدد و حروف

در این مرحله، برای آنکه بتوانید دستگاه را به حساب کاربری خود اضافه کنید باید علامت + را لمس کرده تا قسمت اسکن دوربین گوشی فعال شود. برای تشخیص دستگاه، دوربین گوشی خود را روی بارکد بگیرید. اگر به بارکد دسترسی ندارید می‌توانید سریال آن را به صورت دستی نیز وارد نمایید. حال که دستگاه توسط اپلیکیشن تشخیص داده شد، علامت + را لمس کنید. برای مشاهده تصاویر، ابتدا مدل دستگاه را انتخاب و سپس گزینه Live View را لمس کنید.

کلام آخر

در این پایان این مراحل، شما می‌توانید تمامی تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته را بر روی دستگاه‌های هوشمند مشاهده کنید. همان‌طور که دیدید، روند انتقال تصویر دوربین‌های مداربسته هایک ویژن بسیار ساده است و تنها نیاز به طی نمودن چند مرحله ساده دارد. در صورتیکه موفق به انجام این فرایند نشدید، کافیست به منظور دریافت مشاوره از واحد فنی، با کارشناسان ما  تماس حاصل نموده و راهنمایی دریافت کنید.

در این مطلب، به آموزش یکی دیگر از شیوه‌های انتقال تصویر دوربین‌های مداربسته هایک ویژن یعنی انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P پرداختیم. همان‌طور که مشاهده کردید، این روش بسیار ساده است و تنها با طی نمودن 2 مرحله انجام می‌گیرد. در صورتیکه این مراحل را به دقت طی کنید، شاهد دریافت و مشاهده تصویر بر روی دستگاه‌های هوشمند خود یعنی تبلت، موبایل خواهید بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من