هایک ویژن انتقال تصویر

فهرست مطالب

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربرد دوربین هایک ویژن انتقال تصویر است. شما با در اختیار داشتن یک دوربین مداربسته هایک ویژن و طی کردن مراحلی که در چندین مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد، به راحتی می‌توانید تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را مشاهده کنید. شما برای استفاده از این قابلیت، چند راه پیش روی خود دارید که در این مطلب، به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

چگونه قابلیت هایک ویژن انتقال تصویر را فعال کنیم؟

همان‌طور که گفتیم، یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب در دوربین هایک ویژن انتقال تصویر است. برای این کار، شما روش‌های مختلفی را در اختیار دارد. در روش اول، شما می‌توانید از کابل کواکسیال برای انتقال تصاویر استفاده کنید. شما با استفاده از کابل کواکسیال می‌توانید به دستگاه دی وی آر متصل شوید و تصاویر را از طریق کابل و به شکل آنالوگ به دستگاه ارسال کنید. چنانچه ارسال بدون تاخیر و کیفیت بالای تصاویر برای شما در اولویت است این روش کاملا مناسب شما خواهد بود.

در روش دوم، شما می‌توانید دوربین را به یک سوئیچ شبکه و یا روتر، به کمک کابل شبکه متصل کنید. به این ترتیب، تصاویر به شکل سیگنال‌های دیجیتالی و از طریق بستر کابل شبکه، به دستگاه ارسال می‌گردد. در صورتی که قصد دارید در مسافت‌های طولانی تصاویر را منتقل کنید و یا قصد برقراری ارتباط با اینترنت و سیستم‌های کامپیوتری را دارید، این روش برای شما مناسب است.

سومین روش انتقال تصاویر، استفاده از تکنولوژی بی‌سیم یا وایرلس است. در این روش، نیاز است تا دوربین مداربسته را به صورت بی‌سیم به مودم یا روتر متصل کنید و تصاویر را از طریق بستر شبکه بی‌سیم و به صورت دیجیتال، به دستگاه انتقال دهید. برای مکان‌هایی که کابل‌کشی در آن دشوار است و یا تمایل دارید در فواصل کوتاه تصاویر را منتقل کنید، این روش بسیار کارامد خواهد بود.

اینکه قصد دارید کدام شیوه انتقال تصاویر در دوربین‌های هایک ویژن را انتخاب کنید، به شرایط و نیاز پروژه بستگی دارد. در صورتیکه در این امر نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

معرفی روش‌های انتقال تصویر در دوربین‌های هایک ویژن

همان‌طور که می‌دانید برند هایک ویژن در سراسر جهان به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است. دلیل این امر، آن است که هایک ویژن در طراحی و تولید این محصولات همواره نیاز کاربران را در نظر گرفته است. علاوه بر این، برند هایک ویژن دارای یک تیم تحقیق و توسعه بسیار خلاق و قدرتمند است که سبب می‌شود تا محصولات این برند، همواره تکنولوژی‌های جدید و انحصاری را به بازار معرفی کنند.

یکی از قابلیت‌هایی که امروزه روی بسیاری از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن وجود دارد، قابلیت انتقال تصویر است. به کمک این قابلیت، شما به راحتی می‌توانید با در اختیار داشتن دوربین مداربسته، اینترنت و گوشی هوشمند، تصاویر دریافتی را روی این دستگاه‌های هوشمند مشاهده کنید.

هایک ویژن برای آنکه این امکان را به ساده‌ترین شکل ممکن برای کاربران خود فراهم سازد، روش‌های مختلفی را در نظر گرفته است. همچنین برای این امر، 2 برنامه بسیار کاربردی نیز طراحی نموده است که شما تنها باید در عرض چند دقیقه آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. در ادامه نگاه مختصری به این روش‌ها خواهیم انداخت.

روش اول- استفاده از Hik Connect

هایک کانکت را باید یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای هایک ویژن دانست که از آن به منظور انتقال تصویر استفاده می‌گردد. این سرویس جدید که به طور انحصاری توسط هایک ویژن ارائه شده، به کاربران امکان می‌دهد تا در هر جایی که باشند، بتوانند تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته را به شکل بازپخش و یا زنده مشاهده کنند. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند در هنگام رخ دادن آلارم سیستم در محیط، با اعلان و نمایش نوتیفیکشن روی گوشی هوشمندتان، شما را در جریان اتفاقاتی که در حال رخ دادن است قرار دهد.

این اپلیکیشن دارای چند ویژگی کلیدی و کاربردی است که به طور خلاصه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت. این موارد عبارتند از:

  1. امکان مانیتورینگ به صورت زنده در دوربین‌های اسپیددام
  2. امکان مشاهده تصاویر به صورت زنده یا بازپخش
  3. قابلیت پخش صدا به صورت دو طرفه
  4. نمایش اعلان و نوتیفیکیشن روی دستگاه‌های هوشمند
  5. امکان ورود به برنامه به شکل امن و ساده

شما می‌توانید با مطالعه مقاله آموزش انتقال تصویر هایک ویژن با  Hik-Connect، نحوه انتقال تصویر روی دستگاه‌های هوشمند را فرا بگیرید.

روش دوم- استفاده از IVMS-4500

برنامه IVMS4500 را باید یکی از بهترین اپلیکیشن‌های عرضه شده توسط هایک ویژن انتقال تصویر دانست. از این برنامه، عموما به منظور مانیتورینگ دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، دستگاه‌های ان وی آر و دی وی آر هایک ویژن استفاده می‌گردد که در نسخه‌های Android و iOS وجود دارد. این برنامه همچنین قابلیت نصب روی دستگاه‌های ویندوزی را نیز دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید، آن است که این برنامه را روی دستگاه‌های مورد نظر خود نصب کنید و مراحل لازم را دنبال کنید. به این ترتیب، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید تصاویر دریافت شده از دوربین‌های مداربسته را روی گوشی یا تبلت خود مشاهده کنید.

این برنامه قدرتمند، همچنین دارای چندین مشخصه کلیدی است که عبارتند از:

  1. امکان مشاهده تصاویر به صورت زنده
  2. امکان دسترسی به لیست و آرشیو تصاویری که از قبل ضبط شده‌اند.
  3. امکان دسترسی به تنظیمات دستگاه
  4. امکان ذخیره، ضبط یا برش بخشی از تصاویر بر روی گوشی

شما می‌توانید با مطالعه مقاله آموزش انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500، نحوه انتقال تصویر روی دستگاه‌های هوشمند را فرا بگیرید.

روش سوم – انتقال تصویر P2P

با گسترش تکنولوژی در حوزه تجهیزات نظارت تصویری، دیگر نیاز  نیست تا همانند گذشته، تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته را تنها روی مانیتور مشاهده کنیم. دستگاه‌های هایک ویژن، به دلیل بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز، امکان انتقال تصویر را به شما خواهند داد. شما به راحتی می‌توانید با فراگیری یکی از این روش‌ها، تصاویر دریافتی را روی دستگاه‌های هوشمند خود مشاهده کنید.

یکی از روش‌هایی که برای هایک ویژن انتقال تصویر در اختیار دارید، روش P2P است. در این روش، شما نیازی به آی پی استاتیک ندارید و کافیست تا از طریق نرم‌افزارهای مربوطه، بارکد و سریال دستگاه رکوردر را اسکن کنید. در این روش جذاب، کاربران در هرجایی که باشند، به راحتی می‌توانند تصاویر را از راه دور مشاهده کرده و در صورت نیاز، اقدامات لازم را انجام دهند.

برخی از مزایایی که این روش در اختیار شما قرار می‌دهد عبارتند از:

  1. سهولت نصب و استفاده به منظور انتقال تصاویر
  2. هزینه پایین به منظور راه‌اندازی و نگهداری
  3. عدم نیاز به حضور اپراتور تمام وقت
  4. عدم ایجاد وابستگی میان کاربر و دوربین‌های مداربسته

در صورتیکه شما نیز قصد دارید از این روش به منظور مشاهده از راه دور تصاویر استفاده کنید کافیست تا مقاله آموزش انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P را مطالعه نموده و نحوه انتقال تصویر روی دستگاه‌های هوشمند را فرا بگیرید.

کدام روش را برای هایک ویژن انتقال تصویر انتخاب کنم؟

بسیاری از افرادی که به عنوان تکنسین نصب دوربین مداربسته فعالیت می‌کنند، بخش فعالسازی انتقال تصویر و تحویل آن به کارفرما را یکی از لذت‌بخش ترین بخش‌های شغل خود می‌دانند. کارفرما پس از تحویل این قابلیت، به راحتی می‌تواند بر اموال، منزل، محل کار و…نظارت کند و خیال وی از بابت بروز خطراتی نظیر سرقت کاملا آسوده باشد.

همان‌طور که گفتیم، هایک ویژن چندین روش مختلف را به منظور انتقال تصاویر روی موبابل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از سوالات بسیاری از کاربران پس از مطالعه این مقاله، آن است که باید کدام روش را برای انتقال تصویر انتخاب کنم؟ و یا هر کدام از این روش‌ها چه مزایا و معایبی دارند.

در صورتیکه کیفیت بالای تصاویر دریافتی و ارسال بدون تاخیر برای شما در اولویت باشد، باید به سراغ روشی بروید که تصاویر را بر روی بستر کابل و روی نمایشگر در اختیار شما قرار دهد. در غیر اینصورت، چنانچه قصد دارید تا تاصاویر را به طور کلی روی گوشی یا تبلت دریافت کنید، هر سه روشی که مشاهده کردید می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدامیک از این روش‌ها می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد به چندین فاکتور مهم از جمله شرایط و نیاز پروژه بستگی دارد. در صورتیکه در مورد شیوه‌های انتقال تصویر و مزایا و معایب آن‌ها نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید، در طول روز می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فنی تماس حاصل نمایید.

کلام آخر

برند هایک ویژن را به جرئت باید برند پیشرو در حوزه تجهیزات نظارت تصویری دانست. این برند مطرح، از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز توانست تا طیف وسیعی از محصولات از جمله دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر را روانه بازار کند. دلیل این امر، آن است که محصولات تولیدشده توسط هایک ویژن، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز ساخته‌ شده‌اند و از تکنولوژی‌های انحصاری برخوردار هستند.

یکی از قابلیت‌های جذاب محصولات هایک ویژن انتقال تصویر است. بسیاری از محصولات جدید هایک ویژن، به شما امکان می‌دهند تا در هر جایی که باشید به راحتی بتوانید تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود مشاهده کنید. به این ترتیب، در صورتیکه دور از محل زندگی یا کار خود باشید، همواره می‌توانید از راه دور، نظارت دقیقی روی محیط داشته باشید.

هایک ویژن به منظور دریافت تصاویر، چندین روش مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در این صفحه، به طور خلاصه به آن‌ها اشاره کردیم. در صورتیکه تمایل دارید هریک از این روش‌ها را به طور دقیق فرا بگیرید کافیست تا مقاله‌ای که در رابطه با آن تهیه کردیم را به دقت مطالعه نمایید.

در صورتیکه در مورد انتقال تصویر دستگاه‌های هایک ویژن نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید، جای نگرانی نیست. شما به راحتی می‌توانید به منظور دریافت مشاوره با واحد فنی و فروش ما به شماره 02154871200 تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من