پارکینگ هوشمند هایک ویژن مشکلات مربوط به پارک خودرو ها در فرودگاه سنگال را حل می کند

فهرست مطالب

فرودگاه بین المللی سنگال برای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از پارک خودرو ها و حفاظت از آنها ، تصمیم گرفت تا از سیستم پارکینگ هوشمند هایک ویژن استفاده کند. آنها سیستم کنترل تردد و مدیریت هوشمند پارکینگ فرودگاه و همچنین نظارت سایر قسمت های فرودگاه را به سیستم دوربین مدار بسته هایک ویژن سپردند.  

فرودگاه بلیز دیکن سنگال در زمین 4500 هکتاری در 47 کیلومتری داکار پایتخت سنگال با هزینه ای 575 میلیون دلاری ساخته شده است و یکی از فرودگاههای پر ترافیک و شلوغ در غرب آفریقا می باشد . سالانه حدود سه میلیون مسافر از این فرودگاه سفرهای خود را انجام می دهند و پیش بینی شده تا 2035 این میزان به 10 میلیون مسافر افزایش یابد.

شرکت های هواپیمایی مختلف پروازهای خود را از طریق این فرودگاه انجام می دهند ، فرودگاه از قسمت های متعددی تشکیل شده که از جمله می توان به دو پایانه مسافربری 42 هزار متر مربعی و ترمینال مسافر 12800 متری مربعی این فرودگاه اشاره نمود که آن را به یکی از بزرگترین و شلوغ ترین مراکز فرودگاهی جهان تبدیل کرده است.

سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ هایک ویژن

مسئولان امنیتی برای ارتقاء امنیت ، سودآوری بیشتر و همچنین افزایش سطح رضایت مندی مسافران فرودگاه ، پارکینگ های خودروی فرودگاه که دارای  17 درب ورود و خروج هستند را با استفاده از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ هایک ویژن مجهز کردند . تیم فنی مهندسی هایک ویژن پس از جلسه با مسئولان فرودگاه و حضور در محل و بازدید از فرودگاه و قسمت های مختلف از جمله پارکینگ های آن ، راه حل بهینه مدیریت هوشمند پارکینگ را ارائه کردند . پس از بررسی فراوان تیم فنی دوربین های پلاک خوان با قابلیت کنترل اتوماتیک تردد خودرو ها را برای این فرودگاه پیشنهاد دادند . آنها برای پوشش درب های پارکینگ ها از 17 دوربین DS-TCG225 پلاک خوان هایک ویژن با توانایی شناسایی پلاک خودرو ها و مدیریت راه بند ها و گیت های ورودی استفاده کرده اند.

برخی از مزایای سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ هایک ویژن در فرودگاه قبرس

  • استفاده از دوربین های پلاک خوان با قدرت شناسایی فوری پلاک خودرو
  • مدیریت ورود و خروج وسایل نقلیه
  • نرم افزار کنترل اتوماتیک راه بند ها
  • استفاده از فناوری هوشمند تشخیص صف
  • فناوری هوشمند Darkfighter برای تصویر برداری مناسب در شب
  • قابلیت True WDR برای تصویر برداری هر چه با کیفیت تر در شرایط نوری نا مساعد
  • سیستم مدیریت آلارم هوشمند هایک ویژن

در این راهکار هایک ویژن راه بند های نصب شده در ورودی پارکینگ ها بصورت هوشمند و توسط حسگر و رادار مخصوص کنترل می شوند، کارایی این روز علاوه بر نصب و راه اندازی ساده مزایا دیگری نیز دارد که شامل عدم تاثیر پذیری از عوامل محیطی مانند نور، گرد و غبار و باران می باشد.

این سیستم علاوه بر قابلیت کنترل هوشمند و اتوماتیک راه بند می تواند بخشی از کنترل را به صورت دستی به اپراتور بسپارد. سیستم هوشمند هایک ویژن با استفاده از الگوریتم های هوشمند و تکنولوژی های روز در حوزه امنیت و مدار بسته می تواند اطلاعات آماری و تحلیلی ارزشمندی را به مدیران ارائه نماید تا آنها با توجه به این اطلاعات در صورت نیاز تصمیمات مهمی را بگیرند و میزان امنیت و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهند.

 علاوه بر این موضوعات که در بالا گفته شد سیستم دوربین مدار بسته هایک ویژن امکان تعریف آلارم های مختلف با توجه به رویدادهای متعددی که رخ می دهد را به کاربران می دهد. مدیریت این آلارم ها در شرایط مختلف به کاربران کمک می کند تا با استفاده از سناریو های مختلف هر رویدادی را به خوبی مدیریت کنند. امکان تعریف لیست سفید ، لیست سیاه ، لیست افراد غریبه و بسیاری از امکانات دیگر به کاربران کمک می کند هر سناریوی مدیریتی را بتوانند به سادگی تعریف کنند.

پیشنهاد هایک ویژن برای فرودگاه سنگال تنها به سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ محدود نمی شود بلکه سایر قسمت های فرودگاه شامل محوطه ی سالن مسافران ، فضای بیرونی ، کانترهای بلیط و خدمت رسانی به مشتریان ، محوطه ی انبار و بسیاری از موارد دیگر توسط دوربین های مختلف هایک ویژن پوشش داده می شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من